BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Wednesday, April 6, 2011

kerisauan d tahap yg entah pape!

huh! assalamualaikum korang semua!
da lama x mengupdate blog aku niew..
tuh la.. aku bz la bebrapa ary niew.
lg pun bB kat tgn aku niew bkn SND BHD punyerr . hahaha..
kkak aku yg punya!

apa-apa je la kan!

hmm.. aku tgh sedih niew. :(
di tambah lg dgn kebingungan tuk memilih tmpt yg sepatotnya aku menyambung pengajian. huhu.

ishhhh!! susahkan nk membuat pilihan dlm kehidupan niew.
nak2 lagi nk buat pilihan dlm menentukan masa depan diri sendiri,.
itulah! sesuatu yg agak sukar untuk aku.
klau aku tersilap pilih jalan yg betul. hmm .. abiz arr!
aku xnk menyesal di kemudian ary.
siasia jewp kalau the end aku menyesal kan???
nothing yg aku dapat!
so, skrg aku kena buat pilihan yg betul2 boleh menjamin masa depan aku.

tp........... mcm mana eyh??
nk ipta or ipts?

klau d ikutkan mak aku la kan..
dia nak aku smbung blaja A.S.A.P..
tp, klau dia nk A.S.A.P kompem2 la aku kena ambik ipts.
sbb kalau nk tggu ipta aku kena tggu smpai bulan 9 niew.
lama tuh!
smpat aku kerja. buat itu ini..

yg aku plak...
seboleh2 nya aku nk tggu ipta ..
at the same tym tuh aku nk smbung blaja A.S.A.P gak!
sbb nyew semakin ary aku duk uma niew otak aku semakin bebal + loading yg teramat! hahahaha.. :(

setahu aku course yg aku pilih xtaw lg boleh dpt keje kw xklau aku da abiz blaja tuh.
hmm.. tuh yg susah!
kawan aku swoh aku ambik course yg boleh jamin p'krjaan like nursing n blablabla..
tp, the prob now is aku da ilang minat dgn nursing tuh!
fisio??? hmm.. bila aku tgok dak2 yg buat prktikal at HKL tuh ..
aku mcm berminat. tp... isshhhh.. entah la!

byk sgt la entah ! entah! entah! tp! tp! tp!
heyy.. asnisah! klau mcm niew la! susah la kau nk buat pilihan!!!!

mmg susah sgt nk buat pilihan ouhhh.. :( :'(

org lain nk tlg pun. mgkin sekadar bg pandang. yg selebihnya tuh .
terletak d tgn aku sendiri la..

wish me luck yaaa korang!

aku teramatlah risau sal benda niew.
aku xpenah serisau niew.
tym nak SPM un aku relakx2 jewp. :D
rock tuh!
tym cm niew hampeh! haha..
mau nya xhampeh! result xmencapai target!
tuh yg risau semacam jewp nk menentukan msa depan sndiri..huhu..

setakat tuh jewp la aku ngadu at dlm blog niew.
esok2 lusa2 aku menjelma lg untuk mengupdate blog niew..




0 kata kata mereka:

Post a Comment