BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Wednesday, August 17, 2011

tak payah nak merosakkan pandangan mata org la !

hey semua ! :)

hmm . . ary nie aku balek ruma atas sbb nak settlekan ptptn aku tuh . .
haisshhh . . bak kata kak diana . ptptn nie kalau kamu nak pinjam memang suka menyusahkan hidup korang . .
jadi ?? nak tak nak redah je la . huh !
saba saba . . dugaan bulan puasa . .

orite !
puas puasa jugak kan . .
nie aku nak citerr sikit ..
td kat dlm LRT ada satu drama berlaku .

al-kisahnya bermula begini . .


adalah a pair of lovers nie dorang masuk LRT je tak dpt duduk . kesiann . .
so, terpaksa la berdiri . .
berdiri kat depan aku pulak tuh !
never mind la yg tuh . .
yg aku kureng selesa nie kan . .
bila awekx dia duduk kat sebelah aku then , yg lelaki tuh berdiri . .
adooyyyy . . "BERKASIH SYG LEBEY" kat situ jugak ! -.-
agak arr kan !
ooo. . ooohooiittt kakak dan abg ! ini M A L A Y S I A . .
buat cara duduk kat negara org eyh ?
and one more thing . .
bulan puasa ! napa perlu buat publicly ?
tahu la tym tuh tengah bersesak at dlm LRT . .
tak payah la nak "ambil kesempatan dlm kesempitan"
dua dua pun da besa . .
ada otak boley pkir . .
agak agak tak saba sgt pegi la buat kat tmpt laen !
tak payah nak buat drama depan public .
nyampah dohh org tengok !

aku saba je tym tuh . .
merosakkan pemandangan org je . . huhu . .

orite ! harap yg laen tuh tak macam tuh la kan . .
sekadar nak mengingatkan diri sendiri dan yg laen juga . . :)
daaa semua !
selamat menjalani ibada puasa . tak lama lagi raya ! :D
take care semua !
adik-adik , abg-abg , kakak-kakak jangan happy sgt maen mercun tuh . .
nnt kang ada yg beraya kat hospital . tak pun beraya tanpa jari . . huhu . .

as-salam ! :)


0 kata kata mereka:

Post a Comment