BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Monday, October 10, 2011

oh bulan . . :)

hey semua ! sy muncul lg ! :D
hmmm . . bulan ?? ckp psal bulan nie kan . .
bulan cantekkan ?? sgt cantek . .
tp kan . . 9.10.11 bulan laen drpd yg laen . sgt cantek , sgt menyerlah , sgt mengngagumkan , sgt menajubkan dan sgt ajaib . .

ok . . i know that ramai jugak yg tgok ciptaan yg maha kuasa pd mlm itu . .
subhanaAllah . .
aku pun tak boley nk ckp lebey la kan . .
korang tgok je pic nie ok . .




menawan sungguh ! :D
itu lah kuasa yg Maha Esa . Allahuakbar .

bila tgok kat FB semua bebudak sibok share pic bulan aku pun ternampak link ini .
tym aku bace tuh . aku da rase laen macam da . .
perasaan bercampur baur weyy .
tp , mungkin itu hanyalah kebetulan n hanya kajian ahli sains .
masa akan dtg siapa tahu kan ???
hanya ALLAH yg menentukannya .

apa yg mampu aku ckp . .
myb itu hanya satu peringatan ALLAH kpd umatnye . .

tak perlu explain panjang panjang .
aku rasa semua pham what i mean by "PERINGATAN" . .
ok . aku tak teror dlm bab2 nie .
aku nk tido .
salam semua ! :)(:

*pg pg berdepan dgn final paper .
*bk BK . .

0 kata kata mereka:

Post a Comment