BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Sunday, April 24, 2011

kakak ohh kakak ! # part 2

haloha korang semua ! :D

alhamdulillah . .
finally sis aku sudah keluar from itu hospital .
nseb arr dia keluar ary niew. kalau x?!
haaa . . mmg aku kena berkampung lg la kat hospital tuh !
huuuu! tak nak aku berkampung kat hopital tuh lg .
seksa ouhh !
busan glerrr nk mati !
aku asew boleh jd glerrr separuh mati kat sana. hahaha.
tp kan tak pew jugak .
sbb nyew. . . doc doc melayu dia . handsome handsome belaka ! haha.
awwww ! tergoda i ! :D
tak ada la . aku just cuci cuci mata la !
sambil menyelam minum air. hahaha.
nk buat mcm mana kan?
da aku duk terpacak jewp at sebelah kaka aku.
aku niew pantang tengok org lalu lalang at depan aku .
haaaa. . lg la ! usha jewp la ! hak3.

kaka aku niew beruntung betul !
sepanjang dia duk spital tuh tak penah dia duk sorang sorang .
time aku jewp dia bia kan aku duk sorang sorang . hmm . . smpai aty kau ! :(
tiap pg dlm pkul 8 pg cm tuh mak aku dtg . aku balik uma sambung sleep . :D
pas tuh. bila husband dia balik dr kerja aku pulak yg kena jage kat sane.
so, tiap masa tiap saat ad jewp la org teman dia. haissshhh !
manje arr kau sis ! :p
tak suke ! tak suke ! tak suke ! :p
dia mmg manje glerr . .
dari kecik smpai ke besa . manje dia masyaallah ! tak terkata tuh !
nk nk lg dgn husband dia. haaa . . yg tuhh mmg manje la kan? hahaha.
just my mum tak berapa nk layan sgt manje dia.
da besa kan? tak kan nk manje lg ?
tuh nk makan pelempang tuh ! hahaha.
lg pun mak aku mmg tak nak manje kan anak anak dia . nnt naik minyak !
tp, aku sure cucu dia nnt kompem dia manje kan sgt ! urmmm . . tak aci la cm niew ! -.-

for bakal nephew i tuh : if u manje manje with ur grandma siap kau ! ty aunty eca cubit cubit pipi tuh ! :p

hahahaha .. mcm kaka aku niew melahirkan esok la plak kan?
insyaallah next year baru dia melahirkan.
lambat lg da nk memesan kat budak yg still at lam kandungan . bonggok ! hahaha.

tuh jewp la aku nk merupa for today. hahaha.
ad benda lg aku nk update .
korang tggu jewp la.
duuuu . . :)

0 kata kata mereka:

Post a Comment