BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Friday, April 22, 2011

kakak ohh kakak ! :(


dia sis aku !

mlm td egt nk update la sal sis i niew.
but, smlm i tak ada kat uma. so, post yg tuh aku tunda la dulu. haha.
smlm aku terpakse duk kat wad teman my sis.
again ! haha. act, aku da fobia gilerrr nk masuk wad uhh ouhhh !
korang bayangkan jewp la.
sehari aku kena inject 6 kali.
skit tuh !
dah la aku niew tak gempal ! hahaha.
kompem kompem la keskitan dia terasa . huhu.
tuh pasal la awok fobia glerr nk mati ! haha.

haisshh . . sis i tak shat niew.
asyik muntah muntah jewp.
pas tuh da seminggu niew demam dia on off on off.
org kate kalau mengandung mmg mcm tuh kak.
tp, semlm keadaan sis aku teruk sgt .
asal dia makan jewp. makanan tuh nk kuar alek.

cian ko kakak ! :(
tak pw tak pw . . ad eca yg boley jaga u ! hehe. :)

yg penting u kena kuat !
kandungan tuh pun kena jage taw !
anak buah i tuh ! :D


ok ok . . sat g aku nk bla g hospital.
korang yg membaca tuh.
doakn kakak aku taw. thnx.
duuu semua nyew ! :)




0 kata kata mereka:

Post a Comment