BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Thursday, April 21, 2011

NEVER SAY NEVER !

haaa . . mesti ramai yg kenal dgn mamat niew kan?
mamat niew da menjadi kegilaan ramai gewls d luar sana !
wahhh . . gituu . . !

pelik arrr . . npa eyh ramai sgt suka kat mamat niew?

what ?! HANDSOME korang ckp?
tang mana yg handsome sgt tuh weyy ?
aku tak nampak pun ke'handsome'man lelaki ini. haha. :p

CUTE ouhh !
haaa . . yg niew aku sokong la !
cute tuh ada la ckit . heee . . :D

act, aku bukan d antara gewlz yg minat dan tergilerr gilerrr kan mamat BIEBER niew. hehe.
aku just minat lagu lagu dia . nk nk lg lagu dia yg niew haa. . :D


Pray

entah ap yg best nyew lagu niew.
tp, aku mmg suka sgt dga lagu niew. hehe. ;)


ok. ok. 20 ary bulan !
mesti semua gewlz sibok dgn konsert dia live in KL .
bukan gewlz jewp !
boys pun ada . tp, majoriti nyew gewlz la kan ? :)

haissshhhh . . aku nk jugak g ! haha.
bongok ! ttbe plak terdetik aty nk pegi konsert konsert mcm niew.
tak penah penah aku terfikir mcm niew. hahahaha.
sengal nyew !

da la . .
korrang layan la mv + song c BIEBER niew.
lagu niew la yg buat dia hotttt !
duuu semua ! :)


post signature

0 kata kata mereka:

Post a Comment