BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Wednesday, April 13, 2011

semangat sgt! -.-

halloha! asnisah d sini.
yg membaca blog niew spa plak? haha. :)

pg niew aku bukak mata jewp aku tgok adik aku pakai uniform skola.
wahhhh.. semangat glerrr budak niew taw! bukan maen lg. glerrr jewp tak! hak3.

yg semangat sgt tuh npa plak? niew mesti bersebabkan? haaa.. kantoi sudah! :p

aku taw la sbb nyew. . . . jeng . . jeng . . jeng . .

sbb nyew budak skola niew nk g kem la ary niew! tuh yg semangat sgt tuh!
alaaaa.. kem jewp un nk semangat sgt.

semangat tuh harus ouhh! mak aku da bayar so dy kena hargai.
bukan setakat tuh jewp.
kalau budak nakal niew tak berubah jugak alek dr kem niew. hhmmmm.. siasia jewp la money mak aku tuh kan? huhu.
pas niew tak pyah g kem ag! padan muka ko budak! :p

dengki ouhhh aku niew. hahaha.
bukan dengki actually..
but, hmmm... issshhhh.. diam! aku jeles la. haha.
heyy kodong! jeles la sgt.
abis tuh.. aku nk jugak g kem tuh.
rndu siot nk g kem.
nak2 lg adik aku ckp kem dorang kali niew buat kat TERAS JERNANG.

ek'eley.. ap la sgt yg ad kat sana kan???

hmmm.. mmg la tak ada ap .
tp.. teregt time ktrang buat kem kat sana.
best tuh! w/p muka aku kena arang oleh ustd tuh. :(
alaa.. korang jgn la gelakkan aku. huhu.
bukan aku sorang jewp yg kena.
ramai jugak yg kena.
yg tuh semua ketua dan penolong ketua kumpulan.
haa.. ambik ko! niew semua sbb budak2 kumpulan ktrang la!
haiishhh.. nakal btul! nasib la kena arang jewp. kalau kena bndew lain.
siap budak2 kumpulan aku tuh. muka korang tuh aku g sapu dgn telur. hahaha.

bukan stkat tuh jewp pengalaman baru ktrang.
hmm.. ad lg. aktiviti niew la yyg budak2 byk mengeluh n mara dekat ustad tuh.
cian ustad tuh kan? huhu.

nk taw makan ap? hahaha..
setiap sorang dpt makanan lain2. bunyi nyew mcm sedap kan?
tp, lain2 tuh la yg sakit! hak3.
sbbnyew, ad sorang dpt nasi jewp, lg sorang dpt ayam, ad lg dpt kentang jewp, ad yg dpt bawang, cili merah, yg paling sakit tuh ad yg dpt cuka jewp! hahaha.
so, ktrang nk makan mcm mana?? huhu.
tuh la korang.. sbnr nyew, ustd tuh nk menguji kecerdikkan ktrang.
setiap sorang dpt cm tuh sbb nyew dia nk ktrang bhgi2kan, yg dapt cuka segala bagai tuh dia sruh ktrang cmpurkan la. jd kan dy sayur yg boleh d makan.
tp, yg susah nyew ktrang tak boleh berdiri. just, bleh main past2 kat ahli2 kumpulan jewp.
isshhh.. terukkan??? haaa.. ad aku kesah! yg penting group aku menang! :p

ramai jugak la budak2 mengeluh itu ini. d sbbkan makanan cm tuh. ad smpai termuntah2. haha.
tp, dalm seksa2 n teruk2 tuh kan. bila d kenang kembali. . best wook! pengalaman yg tak dapat d lupakan.huhu..

nk tgok tak pic ktrang time kat kem tuh?
haaa.. korang boleh la klik sini .

hmm.. da abis skola niew tinggal kenangan n angan2 jewp la nk g kem lg. huhu.
ehhh.. yekew?? tak jugak! last week mmbe aku ad ajak aku follow g kem.
alaa.. tusyen dy la yg buat kem tuh.
dorang buat kat NUR LEMBAH PANGSUN.
best kowt! aktiviti dy intersting glerrr..
ad aktiviti berakit, flying fox, painball n byk lg la!
tp sygnyew.. aku tak dpt nk join!

hrmmmm .. sedey nyew! :'(
terlepas bnde yg menarik n best! huhu.
aku tak dpt green ligth la dr mak aku.
yela.. aku mnta permission time sakit.
mcm mana nk dpt green ligth kan. huhu.
yg mmbe aku plak nk jwpan time tuh jugak so, aku terpaksa la mnta izin time sakit2 tuh jugak.
pdhal, kem tuh ujung minggu niew. hmmm.. da terlepas! :(

nasib la labu.. nk buat mcm mana?
haishhh! kte bako jew lurr..! hak3.
spe stuju angkat tgn mcm sy! (usop wilcha) hahaha..
setakat tuh jewp la pg niew.
mlm nnt aku update lg ap aktiviti aku tuk ay niew. hehe.
itu pun kalau sempat la. heee.. :D

duuuu semua! :)

0 kata kata mereka:

Post a Comment