BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Thursday, May 5, 2011

hari itu . .

hallo korang semua !

hari itu hari rabu aku bersama mereka yg ad d bawah niew hangout g TS and PAVILION.

ok . .
happy memang happy . .
best memang best ! tp kan . . .
haishh . . tak puas aty niew.

ktrang da membuang masa at cinema tuh !

sengal arr . . ! kalo tak ktrang bole mewn boiling + karok taw !

cterr dia da arr tak bape nk best ! pas tuh cterr pendek jewp un !

iklan bukan main mcm seram bagai at last tengok cterr dia tak sama dgn apa yg d pertontonkan !

hampeh betol ! grrrr . . !

seram time ending jewp . .

ktrang niew duk tertunggu tunggu bila la hantu dia nk keluar . . (pdhal, aku niew bukan tengok pun hantu dia . . sjew nk saspen kan diri sendiri . hahaha.)
haaa . . sampai jewp part yg seram tuh kan . .
bodo ! terkejut aku dengar sound at cinema tuh ! so, dgn tak sedar diri nyew aku g melatah !
pas tuh apa bende yg terkeluar dari mulut aku tuh pun aku tak taw ! hahaahaha . .
deen bole plak g perli aku . . siot nyew abg ! huhuhu . . :(



yg paan laen plak cterr nyew . haha.

macam sengal !haisshhh . . tak nak aku cterr kat sini . . bhaya !

so, biarlah rahsia. . :D


wayang da abes . .
so, ktrang keluar dr cinema tuh dgn rasa yg agak kecewa . hahaha . .
yela . . egt cterrr tuh seram la sgt . . haishh . . !



ok. ok .
da abes tuh . .
ktrang g pavi plak . .
adoyy . berjalan kaki . .
sakit kaki aku taw ! :(


time kat pavi niew mcm mcm budak lelaki tuh buat !
memang mcm sengal ! haha. .
pantang nampak yg pelik pelik . . kompem nk bahan ! haha . .
klaka ouhh. .


korang nk tgok pic ktrang sila klik kat sini eyh ??



for the first time aku keluar balik uma slepas maghrib . . huhu . .
glerr arrr ! nceb tak kena mara . . hak3..
but, thnx jugak la to my mum sbb dia sgt memahami manusia mcm aku yg byk songeh ! haha . .
and mak aku jugak la yg tlg arrangekan masa masa untuk aku keluar niew. huhu . .
thnx mak !!! iluvuu ! :DD



dlm keadaan bergembira tuh kan . .
aku turut merasa sedikit kekurangan arr . . huhu . .
yela . . org yg selalu hangout dgn aku tak dpt follow atas urusan keje . .
tuh pun last min baru dpt taw yg dia betul betul tak boley join sekali . . :(

laen kali kita g sama sama taw dear ! :D

aku nk say thnx jugak kat dear aku niew . .


sbb dia yg da byk plan itu ini tuk hangout niew .
pas tuh dia jugak yg tlg set kan budak budak yg join . .
byk sgt dia buat at last tak dpt join . . huhu . . :(
tak pew byk masa lg untuk kita . . hehe . :) :D


ok . . that all yg aku nk share .
thnx da read sampai penghujung . . hehe . .
next post bace lg taw ! syangg korang !
duuu . . have a nice day ! :D

0 kata kata mereka:

Post a Comment