BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Tuesday, May 3, 2011

keinginanku ! :)

hallo korang semua !

ok . get ready to read post kali niew. . :)

tajuk pun mcm menarik jewp kan ? haha.

menarik la sgt . . perasan ! lol ! ;)

aahhhh ! tak kisah la kan menarik kew tak . .

yg penting aku nk story jugak ! :p



ok . ok .


aku tak tahu la mcm mana aku boleh terfikir tuk try something new in my life . .

nama pun baru so, mesti lah benda yg tak pernah aku buat kan ??




u all mesti kenal and tahu apakebenda niew kan? hehe . .

act, tuh la benda baru yg aku nk cuba dlm life aku . .

adoyyy . . byk persoalan nyew niew. .

siapa pulak nk ajar aku main ?

bila masa nyew pulak aku nk pegi kelas kelas mcm niew ?

bole kew haa aku belajar main gitar niew ?


haiisshhh . . mcm bodo jewp !

aku tak tahu mcm mana bole terfikir sampai ke situ . .

tp, tuh arrr tetiba terasa nk blajar plak .

and perasaan nk blajar tuh still masih ada sampai sekarang . .

mybe sbb i love music so much !
yaa . . of course i love it so mush !


awww ! i like ! :)






ada tak sesiapa sudi nk ajar aku ?? hahaha . .

sila hubungi saya d num ini . . 01*4****78*. :p


orait ! aku dah penat . .

sampai jumpa lg d lain waktu !

duuu u all ! :)



0 kata kata mereka:

Post a Comment