BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Monday, May 16, 2011

hanya tinggal 4 ary lagi . .

halloo korang !

aku nk minta masa d berhentikan setika boley tak ??? huhu . .

da nk dekat niew aku baru terasa mcm tak nak pegi jewp . .
in my mind sekarang mcm mcm yg aku pkir . .
adoyyyyyyy . . .

makkk !!!!!! kalo tak nak pegi sana boley tak ?????

nak same same dgn dia !!
susa la kalo da berpisah niew. . :'(

but lagu niew for u dear .. :(


Selamat tinggal kawanku


Tak mudah aku pergi


Bila wajahmu


Sentiasa di hati ini


Ok dah memang


Bukan mudah untuk ku menerima hakikat


Dalam hidup ini sentiasa ku tersekat


Apa yang ku harapkan


Kasih sayang yang suci murni


Tetapi semuanya hilang setelah kau pergi


Dulu hari-hari ku berwarna warni


Kini kian mendung


Ia tinggal satu memori


Jangan jangan lepaskan genggamanku ini


Hidupku hanya bermakna jika kau di sini

Mana janji mana erti


Kenapa gembiraku kini menjadi sepi


Musnah segala apa yang ku impikan


Tetapi ku tetap tabah


Kerana Tuhan yang menentukan


Kau tetap pergi apakan daya
Walaupun ku telah mencuba sedaya upaya
Ku harapkan ini sesuatu yang kekal
Namun ku terpaksa melepaskanmu baby
Selamat tinggal

Selamat tinggal kawanku


Tak mudah aku pergi


Bila wajahmu


Sentiasa di hati ini


Tiada ertinya kau tinggalkan aku
Sedangkan teramat ku mengasihi dirimu


Cuba ingat semua yang kita pernah lalui


Sayang bukalah fikiranmu kembali


Ku tak mahu hidup tanpamu di sisi
Hanya kau seorang yang pernah aku kasihi


p/s : korang hayati lgu niew . . kompem ! sedey bhaii ! boley buat meleleh taw . . tp, aku tak la sampai ke tahap tuh . . aku dga lagu niew just terkenangkan si dia itu . . haishhh . . sedey ! :( :'(

2 kata kata mereka:

eyza izzati said...

kau suruh orang dengar n hayati..
tapi, ''mp3 bergerak'' tak ley pause!
apakah???
:p

nisa sasa said...

alaaa . . pandai pandai cari at tempat laen la lgu tuh . . mp3 tuh mmg xley pause . . hehehe . .

Post a Comment