BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Tuesday, May 17, 2011

penyakit M ku kembali lagi .. =,=

hallo to oll readers . .

haiisshhh . . aku tak tahu la makin ary penyakit M aku tuh makin teruk la . .
adeeeyyyy . . dah la minggu niew aku kena uruskan itu ini . .
time niew jugak la dia nk dtg balik ! antu betowwlll la !

mak aku niew asyik bising jewp dgn aku . .
kemas brg brg yg nk d bawa ..
suruh buat itu la . . ini la . .
yg aku hanya mampu mendga jewp la . .
yela . . da penyakit M tuh menguasai diri aku !
memang tak la aku nk membuat nyew ! huhu . .

----------------------------------------------------------

lagi satu yg aku nk share . .
act, aku risau jugak nk idop at KL tuh !
bukan apa nyew . .
semenjak kes simbah simbah asid tuh la . .
bende tuh ada berlaku at AU4 . .
yg aku pulak akan bla at AU1 . .
adooyyy . . risau siot !
da la mangse mangse dia pompuan !
tak pham aku ..
npa dia nk aim pompuan pulak ?
niew mesti ada mslh mental niew !

aku harap kan . .
org yg d buru tuh cepat cepat sikit kena tangkap . .
aman sikit idop aku ! haha . .


aku terbace at lam blog ini .
da ada manusia yg tampil tuk memberi keterangan about that kes . .
huh ! cepat cepat sikit settel kan . .
bia aman sikit kaum hawa niew haa . . :D

------------------------------------------------------

ok . . setakat tuh jewp la . .
nnt aku berblogging blogging lg . ok ! ;)
duuu semua ! :)


p/s : FYI penyakit M tuh = MALAS . . haha . .





0 kata kata mereka:

Post a Comment