BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Friday, May 20, 2011

my last entry .. :(

hallo readers !

niew my last entry before pegi sambung study ! :(
lepas niew tenet tak ad . .
mini lappy aku pun aku letak at uma luw . .
nnt family aku dtg tempat aku baru aku dpt pegang balek . .
so, entah zaman bilew nyew kau update blog aku niew. .
mesti habuk da tebal menebal baru aku update . . huhu . .
hadoyyy . .. :(

nseb camera tuh aku pegang . .
tuh un entah sis aku taw kw tak . . haha .
diam diam suda la ! ;)
buat mcm hak milik sendiri . . kakakaka . .
ahh . . ! adaku kisah ??


ok la . .
mood aku d tahap yg sgt la tidak baek . . :(
korang layan lagu lagu niew ok ..
aku tuju kat org org yg aku syg ! xoxo ..







-----------------------------------------------------------------------------------

that oll ! syg korang semua ! xoxo . .

kawan kawanku jgn penah cube lupakan aku taw ?!

doakan kejayaan aku kat sana .. :)

byew korang . .


0 kata kata mereka:

Post a Comment